Extinderea domeniului schiabil din Poiana Brașov este o investiție foarte bună și necesară. Este adevărat, valoarea investiției este discutabilă și a făcut să curgă multă cerneală. Important este acum ce se întâmplă cu această investiție și cum este administrată și de către cine.
Pentru că sunt multe sincope, iar turiștii veniți în Poiană sunt nemulțumiți. „Am trăit o experienţă tristă în Poiana Braşov. La ora 16.20 am mers să-mi recuperez garanţia pentru ski-pass, dar ghişeul de la casierie era închis. Am aflat că se închide la ora 16.00, o dată cu urcarea ultimei gondole. Eram cam 50 de turişti acolo. Am bătut în geam şi a ieşit un angajat, care ne-a spus că acest lucru se întâmplă zilnic şi superiori săi ştiu despre acest lucru. M-am simţit jecmănit”, a povestit un turist experiența de care a avut parte în stațiunea brașoveană.
De acest serviciu se ocupă Ana Teleferic, firma omului de afaceri George Copos, asociată cu Consiliul Local, pentru utilizarea unui singur ski-pass în tot Masivul Postăvaru. Când e vorba de încasat bani, încasează firma, când este vorba de dat explicații pentru ce se întâmplă, vina e la autoritățile locale. Astfel, oficialii Ana Teleferic spun că este adevărat că respectiva casa fiscală se închide la ora 16.00, dar că au cerut autorităţilor locale să facem un sistem prin care turiştii să-şi poate recupera banii plătiţi pentru garanţie la staţia de autobuz din parcarea mare, aflată la intrarea în staţiune… și cu asta, s-au spălat pe mâini…
Aiuritoare este poziția reprezentanților autorității locale, care spun că acum Poiana este într-un sezon de tranziţie, „motiv pentru care am vrea să beneficiem de mai multă clemenţă din partea turiştilor“, clemența fiind de fapt țeapa pe care și-o iau oamenii că nu pot recupera garanția respectivă. În schimb, promit că vor rezolva problema și vor prelungi programul casieriilor până la 1