Poliţia Rutieră nu va solicita efectuarea unei expertize care să stabilească viteza cu care circula tânărul Parteca, la momentul producerii accidentului, pentru a face economie
Cai putere, senzaţii tari şi stupefiante. Viteză, adrenalină şi alcool. Indiferent cum le-am spune fatalelor combinaţii, rezultatul este întotdeauna acelaşi: tineri morţi, familii îndurerate şi prieteni - poate - ceva mai înţelepţi, care învaţă din greşelile mortale ale altora. „Tzacla" şi George Parteca. Două exemple cutremurătoare pentru tinerii constănţeni, două vieţi curmate brusc din cauza letalei combinaţii între viteză, mult-râvnita adrenalină şi bolizii periculoşi. O altă tinereţe „curmată" în formula alcoolului şi a motorului turat la maxim este cea a lui Radu Popescu, tânărul recent eliberat din penitenciar după ce a ucis un om cu un BMW, într-un cumplit accident rutier.
ZIUA de Constanţa face o „radiografie" a accidentelor care au zguduit Constanţa în ultimele luni, pornind de la vârsta şoferilor implicaţi în aceste tragedii, iar numitorul comun fiind reprezentat de cele trei elemente fatale: senzaţiile tari date de maşinile puternice, motoarele turate la maxim şi, cel mai adesea, alcoolul sau stupefiantele. În seara zilei de 19 septembrie 2011, Gigel T., de 45 de ani, din Constanţa, a condus o Dacia Logan, pe bulevardul Aurel Vlaicu. La un moment dat, Gigel T., ar fi efectuat o manevră neregulamentară de întors peste marcajul axial dublu continuu şi a fost lovit de motocicleta Yamaha condusă de Marin Alexandru C., cunoscut şi sub apelativul „Tzacla". În urma impactului deosebit de puternic, tânărul „Tzacla" a decedat la locul accidentului. Tot în acest accident, Mironel Gabriel T., de nouă ani, fiul lui Gigel T., a fost grav rănit, fiind dus în stare foarte gravă în Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, însă a decedat. Poliţiştii de la Rutieră au spus că Marin