Wall-Street.ro transmite live blogging de la conferinta new media Digital Marketing Forum organizata de Evensys. Printre invitati se numara Catalin Emilian de la Gemius Research, Galvea Kelly de la Brand Nua, Robert Pefanis, ThinkDigital sau Justin Kadima de la Republika Interactive.
09:25 Prima sesiune Digital Marketing Forum a inceput. Speakerul este Sabrina Sozio, digital account director OmnicomMediaGroup Italia. Ea discuta despre drumul care duce la o strategie digitala coerenta. 09:27 Cateva lucruri pe care un marketer trebuie sa le ia in calcul sunt faptul ca fiecare utilizator este diferit de altul si ca ei trebuie segmentati, impartiti astfel incat sa foloseasca limbaje specifice pentru fiecare.
Targetul este intelees mai bine prin research traditional, prin sondaje ad-hoc sau organizate, sondaje ale industriei deja realizate, analize web. 09:35 Trebuie sa intelegi daca trendurile mondiale se regasesc si in Romania si, daca da, cum pot fi exploatate. NU considera din start ca trendurile mondiale/din Europa sunt valabile si in tara. 09:41 Ce inseamna sa fii "social"in ziua de azi? Sa fii conectat cu prieteni SI branduri; sa fii conectat pe mai multe platforme pe care sa impartasesti video si continut; sa poti sa conectezi de oriunde, oricand (prin mobil), sa fii integrat cu platforme sociale. 09:44 Al doilea speaker este Mihaly Varga, head of international relations la CarnationGroup HQ. El discuta despre online+offline in 2012. 09:52 Oamenii in varsta se uita la televizor (+65 ani) peste 7 ore/zi in timp ce tinerii doar putin peste 2 ore/zi, in medie. 09:52 Oamenii in varsta se uita la televizor (+65 ani) peste 7 ore/zi in timp ce tinerii doar putin peste 2 ore/zi, in medie. 10:10 Este important ca toate activitatile digitale sa fie integrate in toate mediile, similar, uniform, astfel incat clientii sa faca o legatura (chiar si f