HEINEKEN anunţă finalizarea ediţiei 2011 a programului de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi”
Bucureşti, 23 februarie 2012 –HEINEKEN anunţă finalizarea primei ediţii a programului de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi” lansat anul trecut în oraşele Constanţa şi Miercurea Ciuc, în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest. Programul este dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţilor locale din cele două oraşe şi a presupus acordarea a patru granturi în valoare de 63.000 RON fiecare.
În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunităţi”, ediţia 2011, juriul a desemnat câte două proiecte câştigătoare pentru fiecare oraş.
Fundaţia Baylor Marea-Neagră cu proiectul – „Test Kool-t: cultura testării pentru boli infecţioase pentru tinerii şi adulţii din oraşul Constanţa”. Proiectul şi-a propus testarea, prin intermediul unei unităţi mobile, pentru depistarea hepatitei B, C şi a HIV.
Fundaţia “Fantasio” Constanţa cu proiectul – „Identitatea neamului prin tradiţie şi obiceiuri”. Acesta a avut ca obiectiv principal promovarea tradiţiilor meşteşugăreşti din România.
Asociaţia Green Zone cu proiectul – „Miercurea Ciuc, o comunitate activă!” Proiectul a avut ca scop creşterea gradului de implicare la nivelul comunităţii din oraşul - Miercurea Ciuc precum şi a nevoii de implicare în comunitate, pentru a proteja mediul înconjurător şi a avea un stil de viaţă activ şi sănătos.
Asociaţia “Societatea Carpatină Ardeleană Scaunul Ciucului” cu proiectul – “Concepţia, proiectarea şi instalarea unor panouri cu hărţi urbane şi explicaţii în diferite puncte turistice ale municipiului Miercurea-Ciuc”. Obiectivul proiectului a fost de a oferi o mai mare vizibilitate oraşului Miercurea Ciuc, ca o potenţială destinaţie turistică.
Rezultatele