Compania RCS&RDS a plusat cu circa 6 milioane de euro peste preţul per sezon plătit de ProTV la ultimele trei ediţii din C2.
După Liga 1 şi campionatele din Spania, Italia şi Anglia, DigiSport va avea, aproape sigur, şi meciurile din Europa League, începînd din sezonul viitor. Compania RCS&RDS ar fi înaintat în acest moment cea mai bună ofertă pentru achiziţionarea drepturilor TV din C2: circa 16 milioane de euro! Asta în condiţiile în care ProTV plătise 10 milioane de euro pe fiecare dintre ultimele trei sezoane, cu încasări de numai 1,5 milioane euro din publicitate pe ediţiile 2009-2011, conform Forbes România.
Luptă cu Dolce şi pentru Champions League
RCS&RDS concurează cu Dolce pe Europa League, dar şi pe partidele din Champions League, la care va participa, de asemenea, la licitaţie. TVR a plătit pe ultimele trei sezoane din UCL suma de 35 de milioane de euro, cu cîştiguri din reclame de circa 1,4 milioane euro. "La modul în care au căzut preţurile în ultimii ani, drepturile pe Champions League n-ar trebui să se cumpere, în mod normal, cu mai mult de 7-8 milioane de euro pe sezon. Dar e posibil să apară şi mari surprize!", a estimat un specialist din piaţă.
Compania RCS&RDS a plusat cu circa 6 milioane de euro peste preţul per sezon plătit de ProTV la ultimele trei ediţii din C2.
După Liga 1 şi campionatele din Spania, Italia şi Anglia, DigiSport va avea, aproape sigur, şi meciurile din Europa League, începînd din sezonul viitor. Compania RCS&RDS ar fi înaintat în acest moment cea mai bună ofertă pentru achiziţionarea drepturilor TV din C2: circa 16 milioane de euro! Asta în condiţiile în care ProTV plătise 10 milioane de euro pe fiecare dintre ultimele trei sezoane, cu încasări de numai 1,5 milioane euro din publicitate pe ediţiile 2009-2011, conform Forbes România.
Luptă cu Dolce şi pentru Champions League @N_P