Un abonat al unei firme de telecomunicaţii e în situaţia de a nu-şi putea plăti factura şi de a rezilia contractul din cauza unei datorii apărute peste noapte. Sursa: SHUTTERSTOCK
Dacă procedura de semnare a unui contract cu o firmă de cablu tv şi internet este simplă, rezilierea contractului este o misiune aproape imposibilă.
Cum i-a fost răsplătită fidelitatea
Laurenţiu Lupu este abonat RCS&RDS de peste şapte ani. Primul contract s-a derulat până în 2007. "Am semnat în 2004 o înţelegere de internet business la vremea respectivă de 300 de dolari pe lună", ne spune acesta. Deşi a avut probleme cu internetul, a continuat contractul.
"Au apărut problemele cu furnizarea serviciilor. Au început să îmi vină şi facturile aferente, deşi internetul nu funcţiona, nu aveam conexiune. Am mers la sediul lor central, dar nimic", ne mai spune Laurenţiu.
Al doilea şi al treilea contract, apoi recompensa
După finalizarea primului contract, bărbatul a ales să rămână client RDS. "Am încheiat un contract cu ei pentru furnizarea următoarelor servicii - cablu tv, internet, telefonie fixă şi telefonie mobilă. Am semnat un contract pe o perioadă determinată de trei ani deoarece avea în acel pachet un calculator. Am dus contractul până la capăt", spune bucureşteanul.
"În anul 2011 am reînoit contractul pentru furnizarea serviciilor. De curând m-am dus la caserie să platesc factura curentă şi aflu că nu mai pot plăti deoarece am o restanţă pentru contractul din anul 2004. Din cauza acestei restanţe, apărute ca din minune, nu pot nici să-mi reziliez nici contractul cu RDS. Nu ştiu ce să fac!", mai spune Laurenţiu.
Ruperea unilaterală a contractului se poate face
În condiţiile generale din contractul RDS se precizează că rezilierea e posibilă cu obligaţia de a se îndeplini două condiţii.
"În cazul denunţării unilaterale de către client este