Marile companii producatoare de tablete vor lansa in acest an atat produse noi, imbunatatite, cat si unele variante mai ieftine, fiecare dorind sa-si adjudece suprematia pe aceasta piata din ce in ce mai competitiva.
Recent, Barnes & Noble a lansat o varianta a tabletei Nook, la pretul de 199 de dolari, pentru a concura direct cu Amazon Kindle Fire, noteaza Daily Finance.
Razboiul comercial dintre cele doua firme a inceput vara trecuta, cand Amazon a lansat Kindle Fire, care s-a vandut in milioane de exemplare si i-a facut pe cei de la Barnes & Noble sa ridice stacheta.
Astfel, ei au dublat memoria tabletei lor, insa pretul destul de ridicat, de 249 de dolari, a franat entuziasmul cumparatorilor.
In aceste conditii, firma a lansat o noua versiune de Nook, ce se va vinde pentru 199 dolari.
De altfel, Apple, care detine suprematia pe piata tabletelor, va dezvalui in martie mult-asteptatul iPad 3. Acesta va avea un ecran mai performant, cele doua camere foto vor fi imbunatatite, iar procesorul va fi mai bun.
Inca nu se stie ce va face compania fondata de Steve Jobs cu versiunea precedenta, iPad 2. Este probabil sa o scoata de pe piata, insa s-ar putea sa-i reduca pretul la cel putin 399 de dolari, atragand astfel si mai multi cumparatori.
Cea mai surprinzatoare lansare din 2012 ar putea veni din partea celor de la Amazon, care vor fabrica un Kindle Fire cu un ecran mai mare, de 25,4 cm, ce va reprezenta un rival puternic pentru iPad 3.
Se pare ca merita sa urmarim razboiul comercial al tabletelor din acest an.
Marile companii producatoare de tablete vor lansa in acest an atat produse noi, imbunatatite, cat si unele variante mai ieftine, fiecare dorind sa-si adjudece suprematia pe aceasta piata din ce in ce mai competitiva.