UPC România a înregistrat anul trecut venituri totale de 143,5 milioane de dolari, sub rezultatul din anul precedent, cu 2,7%, însă la un ritm de scădere a încasărilor mai mic decât cel din 2010. Astfel, în 2010 veniturile companiei scădeau în raport cu 2009 cu 8,4%, de la peste 161 de milioane de dolari la 147,5 milioane de dolari. Potrivit rezultatelor publicate de compania americană Liberty Global Inc, grupul din care face parte UPC, rezultatele de anul trecut au fost ameliorate de creşterea numărului de abonamente la 1,6 milioane de unităţi generatoare de venit (RGU).
Numărul abonaţilor la serviciile de televiziune prin cablu şi prin satelit oferite de companie a scăzut uşor, de la 1,156 milioane la 1,142 milioane, creşterile puternice înregistrate pe segmentele de cablu digital şi DTH (televiziune prin satelit) fiind insuficiente pentru a estompa total scăderea abruptă pe cablu analog. Astfel, baza de clienţi a UPC România pe cablu analog a coborât cu 21,3%, la 508.200, în timp ce numărul utilizatorilor serviciilor de cablu digital a urcat cu 23,8%, la 351.700, iar segmentul DTH a înregistrat un avans de 24,8%, la 282.800 de abonaţi.
Numărul clienţilor serviciilor de Internet oferite de companie a crescut, totodată, cu 10,3%, la 281.300. Pe telefonie, UPC a raportat un avans de 30,7%, la 184.100 de utilizatori.
În ultimul trimestru al anului 2011, potrivit datelor prezentate de conducerea companiei într-o conferinţă, operatorul telecom a continuat să îşi mărească baza RGU cu 3,3%.
Totodată, baza de clienţi a UPC România a crescut, în ultimele trei luni compania câştigând 20.400 noi clienţi, în urcare cu 2% faţă de trimestrul anterior.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 23.000 de abonamente în ultimele trei luni din 2011, iar baza de abonamente de televiziune digitală a crescut cu 7% faţă de trimestrul anterior, ajungâ