În lupta pe care o duce dintotdeauna cu Coca-Cola, Pepsi a încercat să câştige noi consumatori lansând băuturi cu arome de-a dreptul ciudate, care au fost comercializate doar în unele ţări ale lumii. Sortimentele cu aromă de iaurt, măr mexican, castravete, ginger sau mentă nu au reuşit însă să se impună pe piaţă, clienţii rămânând fideli vechiului gust al băuturii, informează site-ul buzzfeed.com.
1. Ice Cream (Rusia)/ Îngheţată: Băutura răcoritoare cu aromă de îngheţată a fost comercializată în Rusia.
2. Pepsi Cappuccino.De acest sortiment s-au putut bucura românii şi ruşii.
3. Pepsi Summer Chill, cu aromă de mere, a putut fi găsit pe rafturile magazinelor din Polonia.
4. Pepsi Twist Mojito a fost conceput mai ales pentru italieni. Spre deosebire de renumita băutură care i-a inspirat pe oficialii Pepsi, băutura nu conţine alcool
6. PepsiGold a fost lansată în 2006, odată cu evenimentul sportiv al anului: Cupa Mondială Fifa. Comercializată în Japonia, Fermania, Finlanda, precum şi în întreaga Europă Centrală, băutura aurie cu aromă de măr mexican sau Cazimiroa nu a rezistat foarte mult pe piaţă.
6. Fire şi Ice Pepsi au fost lansate pe piaţă simultan. Una cu aromă de scorţişoară, cealaltă cu aromă de mentă. Băutura a fost creată de retailerii din Guam (insulă din vestul Oceanului Pacific -n.r.), Thailanda, Malaysia, Singapore şi Filipine.
7.Pepsi White - cu aromă de iaurt a putut fi găsit pe rafturile magazinelor din Japonia.
8. Pepsi Blue Hawaii, cu aromă de lămâie şi ananas, a putut fi găsit tot în Japonia. De culoare albastră, aceasta a stârnit iniţial curiozitatea clienţilor, care au revenit apoi la ,,vechiul" Pepsi.
9. Pepsi Red a putut fi degustat tot de japonezi, învăţaţi cu mâncăruri picante, la care au putut adauga o sticlă de suc cu aromă de ginger.
1