* În această lună, "Murfatlar" a obţinut premii internaţionale de notorietate
* Pentru vinurile anului 2011, "Murfatlar" are comenzi ferme de la parteneri interni şi externi
În acest an, pe piaţa vinurilor nu există premise care să susţină o revenire a consumului. În ţara noastră, consumul de vin este unul dintre cele mai scăzute din Europa, ceea ce semnifică o educaţie scăzută a cumpărătorului de vin de calitate. În ţările cu tradiţie (deşi şi în ţara noastră se produce vin de mii de ani) consumul de vin este dublu, faţă de România.
Doamna Laura Muşat, PR manager "Murfatlar", ne-a relatat: "Suntem pregătiţi să venim cu lucruri care să menţină şi să crească consumul de < Murfatlar >. Dacă în 2011 am realizat o cifră de afaceri de 185 milioane lei, pentru acest an estimăm o creştere până la 200 milioane lei. Mizăm pe vânzările vinului anului 2011. Este cel mai bun an din ultimii zece, iar calitatea se va simţi în paharele consumatorilor. Vom veni pe piaţă cu vinuri de-a dreptul superbe. Avem confirmarea acestei calităţi prin cererea tot mai mare din partea partenerilor interni şi externi, care au participat la degustările private organizate de noi. Avem loturi întregi de vinuri premimum pentru care avem comenzi ferme".
Reprezentanţii companiei susţin că planurile pe termen mediu vor fi strict urmărite, lansându-se produse noi, consolidându-se reţeaua "Crama Murfatlar" pentru a deveni un reper important în piaţa de vin, în scopul consolidării poziţiei de lider pe piaţă. Pe termen lung, acoperirea naţională este prioritară pentru companie.
În acest moment, reţeaua "Crama Murfatlar" deţine 110 unităţi, în franciză, în Bucureşti, în diverse cartiere şi în cele mai importante centre comerciale. În ţară, sunt acoperite atât oraşe mari: Craiova, Timişoara, Braşov, Constanţa, Cluj, Călăraşi, Piteşti, Baia Mare etc., dar şi oraşe mici precum Curt