Câştigurile din reclamele de pe platformele sociale vor creşte, pe plan mondial, cu aproape 50% în acest an, potrivit unui studiu întocmit de eMarketer.
Companiile vor cheltui 7.72 miliarde de dolari pe advertisingul din social media în aces an, indiferent că vorbim de reclame plătite pe site-uri sociale, pe jocuri sau pe aplicaţii, arată o prognoza eMarketer, citată de Manafu.ro
Creşterea din acest an va fi mai rapidă decât cea din 2011, dar în 2013 şi 2014, eMarketer aşteaptă o ameliorare a câştigurilor.
Potrivit estimărilor, până în 2014, aproape 12 miliarde de dolari vor fi investiţi în publicitatea de pe reţelele sociale din întreaga lume.
Aproape jumătate din această sumă va veni de pe piaţa din Statele Unite. În acest an, publicitarii americani vor chelui 3,63 miliarde de dolari pe reclamele de pe reţelele sociale, înregistrându-se o creştere semnificativă, de la cele 2.54 miliarde de dolari daţi în 2011.
Potrivit estimărilor, în 2014, pe piaţa americană de social media vor fi aruncate 5,59 miliarde de dolari.