Analiza căutărilor Google din ultimii trei ani legate de sărbătorile iubirii din a doua lună a anului arată că interesul românilor pentru Valentine's Day şi pentru Dragobete începe încă din ianuarie.
În acest an însă, spre deosebire de anii trecuţi, sărbătoarea împrumutată de la americani i-a luat faţa sărbătorii noastre tradiţionale, fapt confirmat şi de site-urile de cadouri. „Dacă în anul 2011 numărul comenzilor în cele două zile a fost aproape identic, anul acesta, comenzile de Valentine's Day au crescut cu peste 500%, în timp ce Dragobetele a adus o creştere de numai 150%", a spus Mugur Cosmin Frunzetti, fondatorul site-ului floria.ro.
Femeile, mai active pe internet decât bărbaţii
Cele mai interesate de căutarea cadoului perfect pentru partener au fost femeile, care, conform cifrelor Google, au tastat pe motorul de căutare cuvintele „cadouri pentru el", „cadouri iubit" sau „cadouri bărbaţi". Însă nici bărbaţii nu s-au lăsat mai prejos, interesul pentru a comanda flori şi ciocolată înregistrând, de obicei, creşteri în luna iubirii, în acest an căutările pentru astfel de produse înregistrând un salt spectaculos.
„În termeni generali, orice ocazie specială se vede printr-o creştere a numărului de căutări, românii folosind Google pentru idei şi sugestii de orice tip", spune Bogdana Butnar, Industry Manager, Google România. În acest an, vârful căutărilor de cadouri pentru persoana iubită a fost înregistrat în ziua de 10 februarie, când atât bărbaţii, cât şi femeile, au luat cu asalt internetul pentru a găsi cadoul potrivit pentru persoana iubită. Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI