Disponibile în orice culoare şi, mai nou, din materiale cât mai diverse, cizmele UGG se bucură de o notorietate mereu în creştere. Chiar şi în anii de la apogeul crizei economice, vânzările au continuat să crească.
Compania americană de încălţăminte Deckers este cea care a introdus modelul UGG, devenit un veritabil brand în ultimii 10 ani. Vânzările acestor cizme au crescut cu peste 210% când vedete precum Paris Hilton au început să-şi comande câte o pereche pe fiecare culoare.
În 2008, Deckers a vândut UGG-uri în valoare de aproape 700 de milioane de dolari.
Purtate în special de femei, dar tot mai populare şi în rândul bărbaţilor, cizmele UGG au apărut încă din anii '70 în Australia şi sunt fabricate din piele de oaie. Acum, Deckers deţine drepturile în 145 de ţări pentru brandul „UGG“.
Şi, chiar şi în frugalii ani de la apogeul crizei economice (2008-2009), vânzările de cizme UGG au continuat să crească.
Evoluţia vânzărilor de cizme UGG ale companiei Deckers. Grafic Barclays, via BusinessInsider
Evoluţia acţiunilor companiei Deckers.Grafic Yahoo Finance, via BusinessInsider