Echipa naţională de fotbal va întâlni, mâine, cea mai în formă formaţie din America de Sud, Uruguay, dar acest lucru nu a reuşit să creeze o emulaţie în rândul suporterilor, care nu s-au înghesuit să cumpere bilete pentru partida de pe Naţional Arena. Este evident că formaţia antrenată de Victor Piţurcă nu mai reuşeşte să genereze venituri, la acest lucru contribuind lipsa performanţelor sportive, dar şi modul defectuos în care a fost gestionată relaţia cu suporterii în ultimii ani. Dacă pentru partida dintre Steaua şi Twente biletele s-au epuizat în câteva ore, pentru meciul cu Uruguay, după o săptămână, se vânduseră online extrem de puţine tichete, undeva peste o mie. La acest lucru contribuie şi sistemul destul de prost de vânzare. Spre exemplu, un suporter din provincie care doreşte să-şi cumpere cel mai ieftin tichet, cel de 10 lei, era obligat să achite în plus taxe care depăşesc de două ori preţul biletului, fapt ce a stârnit nemulţumirea eventualilor clienţi. Sesizând lipsa de interes a publicului, federaţia a decis să apeleze la metoda tradiţională de vânzare, la casele de bilete de la stadion dar şi de la două reţele de magazine care vând electronice şi electrocasnice, sperându-se ca până mâine să fie vândute măcar jumătate din tichete.
Preşedintele FRF, Mircea Sandu, are şi o explicaţie pentru dezinteresul publicului, vinovaţii fiind identificaţi în alte părţi: "Meciul cu Uruguay vine pe 29 februarie, nu e o perioadă foarte bună. În plus, vine după o dublă a Stelei care a pierdut calificarea. Partenerii noştri trebuie să facă un promo agresiv pentru a atrage suporterii la stadion, nu să-i ţină în faţa televizorului".
Un alt episod care spune multe des-pre cum decurg lucrurile la federaţie este acela în care preşedintele a fost pus într-o ipostază jenantă de subalternii săi, atunci când a negociat un contract de sponsorizare nu cu reprezentanţi