Ştefan Iordache a preluat 40% din cea mai mare reţea de marketing afiliat din România
Decizia a fost luată în contextul evoluţiei pieţei de e-commerce în România care ar putea ajunge la 1 miliard de euro în 2013
Dorin Boerescu, CEO 2Parale: Valoarea tranzacţiei este confidenţială şi reflectă creşterea şi potenţialul pieţei locale de marketing afiliat
Ştefan Iordache, fondatorul Leo Burnett Group, a intrat în acţionariatul 2Parale, prima şi cea mai mare reţea de marketing afiliat din România, preluând 40% din acţiunile companiei. Dorin Boerescu şi Radu Spineanu rămân în continuare acţionari majoritari, având împreună 60% din companie. În cadrul aceleiaşi tranzacţii, al treilea investitor al companiei, Daniel Enache, a făcut un exit cedând integral pachetul de 20% deţinut.
Schimbarea de acţionariat marchează pentru 2Parale o nouă serie de investiţii în tehnologie şi activităţi de marketing. Dezvoltarea celor două direcţii are ca scop, pe de-o parte, optimizarea rezultatelor pe care platforma de afiliere le oferă atât pentru advertiseri, cât şi pentru afiliaţi, iar pe de altă parte extinderea accelerată a companiei.
Pentru 2Parale, antrenarea de investiţii suplimentare pentru creşterea calităţii serviciilor este o decizie luată în contextul evoluţiei spectaculoase a pieţei de e-commerce în România care, în opinia specialiştilor, va creşte de la nivelul actual de 300-400 milioane de euro la circa 1 miliard de euro în 2013.
Daniel Enache şi-a făcut un exit profitabil
La solicitarea Curierului Naţional, Dorin Boerescu, CEO al 2 Parale, a afirmat că valoarea tranzacţiei este confidenţială şi reflectă creşterea şi potenţialul pieţei de marketing afiliat din România. "Daniel Enache şi-a făcut un exit profitabil la circa doi ani de la implicarea în business-ul 2Parale", a explicat el.
Despre evoluţia acestei pie