Postul de stiri pe care RCS-RDS il va lansa pe 1 martie, Digi 24, nu intra "in zona aceea de 8-10% din piata TV care este ocupata de un anumit format de televiziune de stiri" si nici nu urmareste sa monetizeze ratingul prin publicitate, afirma redactorul-sef al postului, Razvan Mitroi. "Noi nu suntem aruncati in piata sa luam ratingul Antenelor sau Realitatii, ci vrem sa completam un pachet pe care radiodifuzorul RCS-RDS il livreaza populatiei", spune el intr-un interviu acordat HotNews.ro.
Razvan Mitroi, despre calitatea Digi 24 de canal al unui operator de cablu care retransmite alte televiziuni de stiri: "Ar fi impotriva conceptului nostru sa scoatem de pe piata absolut arbitrar posturi care au o istorie in Romania si au locul lor"
La inceputul lunii februarie, CNA a aprobat schimbarea denumirii postului 10 TV al RCS&RDS in Digi 24 si modificarea formatului dintr-unul generalist intr-unul de stiri. Vezi detalii despre grila Digi 24
Postul Digi 24 se lanseaza oficial pe 1 martie si va fi disponibil doar in reteaua RCS&RDS.
Ideile pe scurt:
"Vrem de fapt, generic, sa readucem la televizor oameni care nu se mai uita la televizor si le propunem sa aducem in fata stirea, care s-a pierdut candva in cascada vorbelor" "Noi le oferim celor cu apetenta pentru informatie un format standard de stiri - nu vom fi deloc spectaculosi". Comentariu va fi "foarte putin". "Sa pornim de la prezumtia de nevinovatie, in sensul ca declaratia noastra este ca vom fi impartiali, echidistanti, dar numai emisia o va putea demonstra" "Nu intram in competitia comerciala. Nu ne propunem sa intram in zona aceea de 8-10% care este ocupata de un anumit format de televiziune de stiri (...). In al doilea rand, din punct de vedere al businessului nu intram in competitia comerciala, in sensul ca nu monetizam ratingul." "Modelul de business de la Digi 24 es