Mai multe posturi TV, inclusiv patru canale de stiri, incearca sa isi monetizeze continutul video si prin intermediul unei platforme care distribuie contra cost, in mediile digitale, programele lor. Compania Direct One, care in decembrie 2011 a rebranduit fostul serviciu de video on demand Mediadirect.ro in SeeNow.ro si a extins oferta de continut, poarta acum discutii cu cele mai multe televiziuni pentru a le distribui continutul prin aceasta platforma, pe bani, dupa cum spune pentru HotNews.ro Marian Pantazescu, CEO al companiei. Pe langa pachete de film si documentare, platforma distribuie, din decembrie, pachete de programe TV ce includ, in acest moment, 17 canale. Marian Pantazescu crede ca acest sistem ar putea sa devina sustenabil "in urmatoarele 12-18 luni, dar nu mai devreme".
In prezent, platforma SeeNow ofera, pe langa pachetele de filme, programele a 17 canale, inclusiv Antena 3, B1 TV, Realitatea TV, RTV, Kanal D, OTV, Transilvania L!ve, posturi de muzica. Pachetul de canale TV este disponibil la pretul de 1 euro. SeeNow urmareste sa puna la dispozitie pachetele de continut pe toate platformele digitale, inclusiv tablete, smartphone-uri, smart TV.
Marian Pantazescu spune ca platforma Seenow este "o evolutie a portalului Mediadirect.ro, lansat in decembrie 2009 ca portal de inchiriere de filme online in tehnologie streaming, pe care l-am rebranduit in decembrie 2011". SeeNow, afirma el, este pozitionat ca "un prim market place sau mall de continut video din Romania", in care "nu venim numai cu serviciile noastre, ci incurajam orice detinator de drepturi de continut video sa-si construiasca locul lui" - inclusiv posturile de televiziune.
In acest moment, declara Marian Pantazescu, platforma are peste 21.000 de utilizatori inregistrati, dar utilizatori platitori sunt "mai putin de 2000". Totusi, spera el, "tinta e sa depasim o su