O statistică ce pune pe gânduri Primăria Capitalei: în fiecare oră, peste două sute de mii de maşini sunt prinse în abuteiaje. O arată Planul Integrat de Dezvoltare Urbană, realizat de municipalitate şi citat de Evenimentul Zilei. Cum arată o zi obişnuită pe străzile Capitalei?
Bucureştiul este un oraş al paradoxurilor. Deşi criza ar fi trebuit să reducă numărul deplasărilor cu autoturismul, aşa cum s-a întâmplat în alte mari capitale, la noi traficul se aglomerează de la un an la altul, spun membrii Comisiei de Transport din Consiliul General.
Asta face ca ambuteiajele să fie din ce în ce mai mari. Astfel, viteza medie de circulaţie în Bucureşti este de 30 de kilometri pe oră.
În fiecare oră sunt blocate în trafic peste două sute de mii de maşini. Nici cei care merg cu autobuzul, troleul sau tramvaiul nu sunt mai fericiţi: peste 850 de mii de pasageri sunt blocaţi în transportul public, în fiecare oră.
Cele mai aglomerate intervale orare sunt 7-8 dimineaţa şi 16-17 după-amiaza, potrivit Planului Integrat de Dezvoltare Urbană.
Poliţiştii vin cu o completare: şoferii au început să stea în trafic şi între orele 8 şi 10, respectiv 17 şi 19.30. Motivele: multe străzi închise şi parcarea haotică a maşinii.
O statistică ce pune pe gânduri Primăria Capitalei: în fiecare oră, peste două sute de mii de maşini sunt prinse în abuteiaje. O arată Planul Integrat de Dezvoltare Urbană, realizat de municipalitate şi citat de Evenimentul Zilei. Cum arată o zi obişnuită pe străzile Capitalei?
Bucureştiul este un oraş al paradoxurilor. Deşi criza ar fi trebuit să reducă numărul deplasărilor cu autoturismul, aşa cum s-a întâmplat în alte mari capitale, la noi traficul se aglomerează de la un an la altul, spun membrii Comisiei de Transport din Consiliul General.
Asta face ca ambuteiajele să fie din ce în ce mai mari. Astfel, viteza me