Conservatorii braşoveni au prezentat astăzi o analiză asupra RAT Braşov, comparând situaţia reală cu ce trebuia făcut, conform unui sondaj „facut chipurile de RAT Brasov prin 2006“.
Pe baza lui se pot justifica noi investitii si mari realizari de genul distrugerii Pietei Unirii. De ce a fost cerut de RAT daca el se refera la toate problemele municipiului, de ce l-a castigat o firma despre care se spune ca a fost platita de altfel si pentru trecuta campania electorala a PDL şi a primarului George Scripcaru si de ce este facut public doar acum, sunt intrebari la care, poate, primarul Scripcaru ar putea eventual raspunde.
Urmare a rezultatelor din acest sondaj au fost comandate si aduse la Brasov 15 autobuze noi-noute, de ultima generatie, parte a planului de modernizare a zonei metropolitane. Autobuzele au fost achiziţionate în sistem leasing, valoarea totală a contractului fiind de peste 14 de milioane de lei, iar plata se va efectua din sumele prevăzute în bugetul local pentru subvenţii de exploatare şi din veniturile proprii ale RAT. Brasovenii s-au plans insa, in acelasi sondaj, si de faptul ca preturile sunt mari sau ca se impune existenta caselor de bilete, mai multe si deschise cu un program prelungit (locul 4 si respectiv 8 dintr-o lista de 25 de cereri ale celor chestionati).
Cat de mult au fost luate in seama aceste cereri ale comunitatii in conditiile in care ele nu presupuneau cheltuirea unor sume consistente, vedem cu totii: Gratuitatea pe mijloacele de transport, pentru pensionari nu este posibila, chipurile pentru ca ar aduce chipurile cresteri de tarife, ceea ce nu e adevarat(nu s-a prins in buget o astfel de cheltuiala, pentru ca nu ar fi ajuns fondurile pentru alte afaceri de casa).
Case de bilete nu gasesti una macar, pe toata strada Lunga, pe strada Zizinului si in multe alte locuri, dar daca urca vreun controlor in autobuz,