Românii preferă în proporţie de 45% service-urile de marcă şi apreciază mai mult calitatea serviciilor oferite de acestea, în timp ce pentru 28% dintre români primează preţul oferit de service-urile independente, conform studiului realizat de Auto.ro şi compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown, arată un comunicat de presă remis redacţiei.
Bogdan Axinia, General Manager Auto.ro, a declarat: "Acest studiu ne permite să prezentăm o imagine relevantă asupra pieţei serviciilor auto din România, a intenţiilor şi preferinţelor românilor. Auto.ro dezvoltă şi implementează în mod continuu instrumente utile care aduc valoare serviciilor din zona auto, în concordanţă cu preferinţele utilizatorilor".
F.A. Românii preferă în proporţie de 45% service-urile de marcă şi apreciază mai mult calitatea serviciilor oferite de acestea, în timp ce pentru 28% dintre români primează preţul oferit de service-urile independente, conform studiului realizat de Auto.ro şi compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown, arată un comunicat de presă remis redacţiei.
Bogdan Axinia, General Manager Auto.ro, a declarat: "Acest studiu ne permite să prezentăm o imagine relevantă asupra pieţei serviciilor auto din România, a intenţiilor şi preferinţelor românilor. Auto.ro dezvoltă şi implementează în mod continuu instrumente utile care aduc valoare serviciilor din zona auto, în concordanţă cu preferinţele utilizatorilor".
F.A.