Utilizatorii petrec pe Google+, in medie, doar trei minute pe luna, chiar daca numarul conturilor a crescut rapid in ultima perioada, iar serviciile oferite sunt unice.
Spre deosebire, cei care folosesc Facebook-ul raman pe site peste 6 ore pe luna, conform unui studiu realizat de comScore, noteaza Wall Street Journal.
Desi are peste 90 milioane de utilizatori si ofera servicii unice, precum video-conferinta, Google+ inca are probleme in a-si pastra utilizatorii pe site.
Insa, pe termen lung, reteaua de socializare are toate sansele sa rezolve aceasta problema. De exemplu, Twitter a inregistrat o evolutie notabila abia dupa trei ani de la lansare, cand numarul de mesaje a crescut la 35 milioane pe zi, de la 300.000 pe zi.
Vicepresedintele Google, Bradley Horowitz, nu pare prea ingrijorat de aceste informatii. El a spus ca Google+ creste in domeniile cele mai importante si ca reteaua de socializare este folosita de companie in special pentru personalizarea rezultatelor afisate pe motorul de cautare.
Potrivit analizei citate, principalul competitor al Facebook este Tumblr, cei care au cont pe aceasta retea de micro-blogging petrecand pe luna o ora si jumatate pe site.
Utilizatorii petrec pe Google+, in medie, doar trei minute pe luna, chiar daca numarul conturilor a crescut rapid in ultima perioada, iar serviciile oferite sunt unice.
Spre deosebire, cei care folosesc Facebook-ul raman pe site peste 6 ore pe luna, conform unui studiu realizat de comScore, noteaza Wall Street Journal.
Desi are peste 90 milioane de utilizatori si ofera servicii unice, precum video-conferinta, Google+ inca are probleme in a-si pastra utilizatorii pe site.
Insa, pe termen lung, reteaua de socializare are toate sansele sa rezolve aceasta problema. De exemplu, Twitter