Nervii în exces, atitudinea abuzivă, lipsa de profesionalism sau aroganţa funcţionarilor produc deseori incidente greu explicabile pentru o ţară care îşi doreşte relaţii normale între clienţi şi prestatorii de servicii. Sursa: Codrin Prisecaru
La Constanţa, o discuţie banală referitoare la programul feroviar de circulaţie s-a transformat într-un scandal monstrous care a condus, într-un final, la sancţionarea funcţionarului CFR.
Cazul a fost prelucrat cu toţi angajaţii CFR care intră în contact cu călătorii. Aflat în gara feroviară Constanţa, numitul Albert Ceban s-a adresat oficiantei de la Informaţii CFR pentru a cere lămuriri despre parcursul unor trenuri de călători.
“Ea mi-a zis să merg să mă uit pe panoul cu trenuri, vorbea la un telefon mobil. M-am uitat la panou, dar era acolo o neclaritate şi m-am întors la Biroul de Informaţii să întreb iar. Atunci, ea a început să îmi spună că oricum nu e plătită de CFR cât ar trebui să fie plătită şi mi-a mai spus în bătaie de joc că ea e pusă acolo ca să trândăvească. Atunci i-am spus să îşi aducă eventual un bărbat, pe soţul ei acolo la ghişeu, ca să nu se plictisească atunci când trândăveşte. Ea a început să îmi înjure familia”, a rezumat Ceban o situaţie incredibilă.
"Este un incident regretabil"
Cu toate că avea la dispoziţie mai multe modalităţi de a evita scandalul dacă s-ar fi simţit agresată (alertarea superiorilor sau, pur şi simplu, ignorarea călătorului), informatoarea CFR şi-a pus mâinile în şolduri ca la piaţă şi a început să arunce cu înjurături.
,,Este un incident regretabil, tot personalul CFR care intră în contact cu clienţii a fost prelucrat cu privire la acest caz. În primul rând, angajatul nostru purta haina instituţiei la acel moment. Apoi aveam un Cod Etic care impunea să nu injure. Nu în ultimul rând, la acest ghişeu s-au făcut restructurări anii trecuţi, dar această d