Liga I este la trei zile de reluarea campionatului, iar formaţiile îşi pregătesc cu atenţie echipamentele pe care le vor îmbrăca în retur. Cele mai multe echipe sunt îmbrăcate de Adidas şi Joma, câte patru, urmate de Puma şi Nike, câte trei.
Dacă vrei să cumperi un tricou cu una din cele 18 formaţii din Liga I nu o să ai deloc o misiune simplă. Majoritatea nu vând decât în magazinele din oraşele de reşedinţă, preţurile sunt destul de mari în raport cu situaţia economică din ţară, iar unele formaţii nu comercializează deloc tricouri. În această din urmă situaţie se află FC Vaslui, Astra şi CS Mioveni.
Adidas şi Joma îmbracă cele mai multe formaţii din Liga I, câte patru, pe când la polul opus sunt Umbro şi Garman, care au contracte doar cu câte o echipă din România.
Steaua vinde tricouri în piaţă!
Nici Steaua nu se află într-o situaţie prea roz. Magazinul oficial e închis din vara lui 2011, iar fanii pot găsi tricouri doar în magazinele Nike şi într-un chioşc din Piaţa Drumul Taberei. "Nu am nevoie de marketing! Ce atâta marketing? Gata! Afară cu toţi!", a spus Gigi Becali anul trecut, când a decis să închidă reţeau de magazine care vindeau materiale promoţionale cu însemnele Stelei.
Garman pentru jucători, Lotto pentru fani
La Ceahlăul situaţia este una cel puţin hilară. Jucătorii lui Costel Enache sunt îmbrăcaţi de firma Garman, în timp pe suporterii nemţeni pot achiziţiona doar tricouri Lotto, folosite de echipă în sezonul trecut. "Garman este o firmă din Italia şi ne-a spus că nu trimite mai puţin de 5.000 de tricouri la o comandă. În această situaţie am ales să mergem cu Lotto pentru magazinul fanilor", a spus Gelu Crăcană, proprietarul fan-shopului Ceahlăul.
Joma echipează exclusiv formaţii din Ardeal din Liga I: CFR, Voinţa Sibiu, FCM Tg. Mureş şi Gaz Metan
200 de lei costă cel