Pe Facebook sunt sase tipologii de oameni, variind de la cei narcisisti, interesati de imaginea proprie si care nu se ataseaza cu adevarat de brand-uri, pana la cei pragmatici, care se implica putin in relatii inter-umane inter-brand, dar cand o fac este in general important, conform unui studiu al Unlock Market Research, facut public la conferinta Social Media Summit sustinuta de revista Biz.
PRAGMATICUL
Are un profil detaliat, vizibil insa doar in cercul prietenilor. Are un numar mediu de prieteni, colegi si cunostinte.
Are fotografii personale din concedii si excursii si le tine organizat, pe mai multe foldere.
Interactioneaza destul de putin pe Facebook, este usor critic, reticent la continut non-informational
Ei dau Like rar si cauta detalii despre produse si promotii pe paginile brandurilor.
MILITANTUL
Nu ofera multe informatii despre el dar da informatii multe despre cauze cu care se defineste.
Are un numar mare de prieteni desi pe majoritatea nu ii cunoaste.
Are prieteni cu diverse preocupari din diverse medii si ce ii uneste de acestia sunt cauzele comune pe care le impartasesc.
CONECTORUL (raspandacul)
Foarte dinamic, cauta informatii detaliate.
Are profilul non-restrictionat
Posteaza multe glume, filme, lucruri relaxante, amuzante. Este omul care preia si apoi distribuie.
Face multe recomandari si i se par interesante – filme, muzica, teatru etc.
APROBATORUL
Informatii generice despre sine. Grup restrans de prieteni
Comenteaza motivator vis-a-vis de tot ce fac ceilalti.
Sunt cei ce dau Like foarte des si ureaza La Multi Ani pe wall-urile oamenilor chiar daca nu-i cunosc prea mult pe acestia.
AUTO-PROPAGANDISTUL
Ofera informatii foarte detaliate despre sine/pasiunile sale. Pune update-uri periodice cu starile lor de spirit. @