ING Bank a lansat o aplicatie prin intermediul careia plata utilitatilor poate fi facuta direct de pe telefonul mobil, fara a accesa serviciul de Internet banking.
ING Romania a lansat o noua versiune a serviciului Home’Bank, optimizat pentru telefoanele mobile cu sistemele de operare iOS (iPhone) si Android, accesibila gratuit din magazinele virtuale de aplicatii ale celor doua sisteme din data de 1 martie 2012.
Prin serviciul Fast Pay din cadrul noii versiuni Home'Bank, utilizatorii pot scana codul de bare de pe factura cu camera foto a telefonlui, iar datele de plata vor fi incarcate automat. Astfel, dupa confirmarea tranzactiei de catre utilizator, aceasta va fi efectuata. Serviciul este disponibil pentru plata facturii utilitatilor la toti marii furnizori din Romania, iar pentru a il utiliza, utilizatorii trebuie sa fie clienti ING Home’Bank si aiba un smartphone cu o camera foto dotata cu focalizare automata.
Pe langa serviciul Fast Pay, clientii Home’Bank vor putea accesa si la alte operatiuni bancare direct din telefon, operatiuni printre care se numara: accesarea si verificarea situatiei conturilor, efectuarea de plati si transferuri in lei intre conturile curente, verificarea istoricului tranzactiilor din ultimele 7 zile sau efectuarea de schimburi valutare. De asemenea, utilizatorii vor putea localiza pe harta ATM-urile ING aflate in apropiere.
Oficialii estimeaza ca aplicatia va avea 50.000 de accesari pana la sfarsitul anului curent, din cei 350.000 de clienti ING Home’Bank existenti la momentul actual. Pentru serviciile de internet banking si mobile banking, ING a investit in decursul anului trecut peste 1 milion de euro.
Din ce in ce mai multe banci de pe piata din Romania pun la dispozitia clientilor servicii mobile banking, tendinta explicabila datorita contextului international, unde servic