Albert Ceban voia mici lămuriri cu privire la mersul trenurilor, însă a dat peste o angajată nervoasă care l-a făcut cu ou şi cu oţet minute în şir. Clientul şocat a denunţat comportamentul operatoarei.
"Ea mi-a zis să merg să mă uit pe panoul cu trenuri, vorbea la un telefon mobil. M-am uitat la panou, dar era acolo o neclaritate şi m-am întors la Biroul de Informaţii să întreb iar. Atunci, ea a început să îmi spună că oricum nu e plătită de CFR cât ar trebui să fie plătită şi mi-a mai spus în bătaie de joc că ea e pusă acolo ca să trândăvească. Atunci i-am spus să îşi aducă eventual un bărbat, pe soţul ei acolo la ghişeu, ca să nu se plictisească atunci când trândăveşte. Ea a început să îmi înjure familia. M-a înjurat vreun sfert de oră, nu obosea. Nici măcar să spună că era stresată nu poate spune individa aia, gara era goală", a povestit bărbatul, conform EVZ.
"Este un incident regretabil, tot personalul CFR care intră în contact cu clienţii a fost prelucrat cu privire la acest caz. În primul rând, angajatul nostru purta haina instituţiei la acel moment. Apoi aveam un Cod Etic care impunea să nu injure. Nu în ultimul rând, la acest ghişeu s-au făcut restructurări anii trecuţi, dar această doamnă fusese păstrată în cadrul CFR ca fiind un caz social", a spus directorul Horia Gabriel Ţăranu, coordonator al CFR Constanţa.
Albert Ceban voia mici lămuriri cu privire la mersul trenurilor, însă a dat peste o angajată nervoasă care l-a făcut cu ou şi cu oţet minute în şir. Clientul şocat a denunţat comportamentul operatoarei.
"Ea mi-a zis să merg să mă uit pe panoul cu trenuri, vorbea la un telefon mobil. M-am uitat la panou, dar era acolo o neclaritate şi m-am întors la Biroul de Informaţii să întreb iar. Atunci, ea a început să îmi spună că oricum nu e plătită de CFR cât ar trebui să fie plătită şi mi-a mai spus în bătaie d