eMAG, cel mai mare magazin online din România, a realizat o cifră de afaceri de 145 milioane euro în anul 2011, în creştere cu 42% comparativ cu 2010, menţinându-şi poziţia de cel mai mare magazin online din sud-estul Europei.
Planurile pentru 2012 vizează creşterea cifrei de afaceri până la 180 de milioane de Euro şi extinderea accelerată eMAG Marketplace pe mai multe categorii de retail.
„Anul 2011 a fost anul revenirii pe creştere a vânzărilor, iar jumătate din creştere a fost adusă proactiv de noi. Un alt lucru interesant în 2011 este schimbarea comportamentului de cumpărare: nu te mai poţi lăuda la televizor cu cele mai mici preţuri sau cele mai bune servicii, clienţii au învăţat să compare, să verifice şi să aleagă. Şi aici noi stăm bine, livrăm ceea ce promitem", a declarat Iulian Stanciu, Director General eMAG.
„eMAG va primi peste 100 de milioane de vizite în 2012, un trafic care este de cel puţin 10 mai mare decât un centru comercial important din România. Datorită acestui fapt, considerăm că eMAG Markeplace este o platformă foarte interesantă pentru orice comerciant, chiar daca are sau nu un magazin online propriu în prezent. Considerăm că nu avem concurenţi ci doar posibili parteneri, pentru că oferim acces la o bază uriaşă de clienţi care au deja încredere să cumpere de la eMAG”, a declarat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte, Director de Dezvoltare eMAG.
Momente cheie 2011
eMAG a dat anul trecut un impuls puternic în comerţul online din România prin lansarea conceptului Marketplace şi prin organizarea celui mai important eveniment de shopping al anului.
Black Friday, eveniment organizat în premieră în România, este un fenomen de care a beneficiat întreaga piaţa. Vânzările tuturor magazinelor au crescut indiferent dacă acestea au participat sau nu cu promoţii dedicate evenimentului.