Ioana Enache (foto), un executiv care a lucrat în companii precum GlaxoSmithKline sau Petrom, a fost numită în funcţia de director general al companiei Amway, un business care activează pe piaţa vânzărilor directe. Ea îl înlocuieşte pe George Popescu, care a fost promovat ca manager al Departamentului european de vânzări din cadrul proiectului Atlas, un proiect internaţional al Amway.
Anunţul privind promovarea lui Popescu a fost făcut în luna septembrie a anului trecut. Ioana Enache are o experienţă de 19 ani în domenii precum vânzări, marketing, comunicare, strategie şi managementul schimbării, lucrând anterior în companii precum GlaxoSmithKline, A&D Pharma şi Petrom. Din 2005 are o firmă proprie de consultanţă - Excellero. Amway România a obţinut în 2010 afaceri de 21,6 mil. euro, în scădere de la 27,5 mil. euro în 2009.
De asemenea, şi profitul companiei a scăzut la 0,7 mil. euro în 2010, faţă de peste 2 mil. euro în 2009. Prezentă pe piaţa locală din 1997, Amway România are în portofoliu peste 600 de produse care sunt distribuite unui număr de 40.000 de clienţi şi Întreprinzători Privaţi Autorizaţi, persoane care se ocupă de revânzarea produselor. Amway are în portofoliu în principal produse cosmetice, dar şi suplimente alimentare şi produse de îngrijire a locuinţei.
Ioana Enache (foto), un executiv care a lucrat în companii precum GlaxoSmithKline sau Petrom, a fost numită în funcţia de director general al companiei Amway, un business care activează pe piaţa vânzărilor directe. Ea îl înlocuieşte pe George Popescu, care a fost promovat ca manager al Departamentului european de vânzări din cadrul proiectului Atlas, un proiect internaţional al Amway.
Anunţul privind promovarea lui Popescu a fost făcut în luna septembrie a anului trecut. Ioana Enache are o experienţă de 19 ani în domenii precum vânzări, marketing, comunicare, strategie şi ma