Utilizatorii Google+ petrec din ce in ce mai putin timp pe site-ul de socializare, ultimul studiu indicand ca acestia stau doar 3 minute pe luna pe site. Pentru comparatie, utilizatorii Facebook aloca peste 7 ore pe luna site-ului.
Un studiu efectuat de compania comScore releva faptul ca timpul 3,3 minute pe luna pe care utilizatorii l-au petrecut pe Google+ in luna ianuarie este in declin, fata de 4,8 minute in luna decembrie a anunul trecut si 5,1 minute in luna noiembrie.
In comparatie, utilizatorii petrec din ce in ce mai mult timp pe Facebook: in ianuare, utilizatorii au stat pe site aproximativ 7,5 ore in crestere de la 7 ore in luna decembrie a anului trecut.
Sondajul a fost efectuat pe utilizatorii retelelor sociale din Statele Unite si privesc timpul petrecut pe acestea doar de pe PC, scotand din calcul accesarile de pe dispozitive mobile.
Google si-a lansat reteaua sociala in luna iunie 2011, cu scopul de a-si spori considerabil veniturile din publicitate prin intermediul acesteia. Compania a anuntat in ianuarie, prin intermediul CEO-ului Larry Page, ca a depasit 90 de milioane de utilizatori ai retelei Google+, cu doua ori mai multi decat in luna octombrie a anului trecut insa departe de a atinge cifra de peste 845 de membri ai Facebook.
Singura zona in care Google creste este cea a publicitatii online, piata actualmente dominata de Facebook. Google va depasi reteaua lui Mark Zuckerberg pe piata de publicitate pana la inceputul anului viitor si va avea pana la sfarsitul anului curent o cota de 19,8 % din piata, generand 3,68 miliarde de dolari din reclame, conform estimarilor Emarketer citate de Bloomberg. In acelasi timp, Facebook va avea o cota de 17,7% din piata si castiguri de 3,29 miliarde de dolari.
Aceasta crestere se motiveaza prin faptul ca Google beneficiaza de conexiuni puter