LinkedIn ofera utilizatorilor sai o noua optiune, denumita "Follow Company", menita sa actualizeze in permanenta informatiile vizand o anumita companie, de interes major pentru vizitatorul platformei.
Follow Company functioneaza in mod similar cu butonul "Like", utilizat de Facebook, dar introdus intr-un univers business dedicat, faciliteaza urmarirea activitatii unei firme cu care se creaza un raport preferential, relateaza Webnews.
Butonul poate fi introdus la nivelul propriilor pagini Web, gratie unui cod pus la dispozitia utilizatorului pentru abilitarea serviciilor de urmarire a noutatilor corelate, atat in cadrul site-ului, cat si in afara acestuia.
"Butonul Follow Company face ca cele peste doua milioane de companii inscrise pe LinkedIn sa atraga cu mai multa usurinta noi persoane interesate de activitatile lor, implicandu-i astfel intr-un context profesional unic", a declarat cu entuziasm Hani Durzy, purtatorul de cuvant al LinkedIn.
Intre timp, ca urmare a precedentului creat de Google cu Safari, specialistii de la PCWorld testeaza sistemul pentru a stabili daca rezerva la randul sau surprize neplacute, precum acele cookies care permit platformelor sa spioneze comportamentul propriilor utilizatori, precizeaza sursa.
LinkedIn ofera utilizatorilor sai o noua optiune, denumita "Follow Company", menita sa actualizeze in permanenta informatiile vizand o anumita companie, de interes major pentru vizitatorul platformei.
Follow Company functioneaza in mod similar cu butonul "Like", utilizat de Facebook, dar introdus intr-un univers business dedicat, faciliteaza urmarirea activitatii unei firme cu care se creaza un raport preferential, relateaza Webnews.
Butonul poate fi introdus la nivelul propriilor pagini Web, gratie unui cod pus la dispozitia utilizatorului pentr