- Social - nr. 963 / 29 Februarie, 2012 In cursul primei luni din acest an, Inspectoratul Teritorial de Munca Mures a inregistrat 146 de petitii, dintre care 32 de solicitari cu privire la cartile de munca, 85 de adeverinte cu privire la Registrul de Evidenta a Salariatilor, 26 de sesizari adresate corpului de control pe relatii de munca si 3 adresate corpului de control pe securitate si sanatate in munca. Pentru a veni in sprijinul persoanelor care doresc sa se adreseze Inspectoratului Teritorial de Munca Mures, institutia a decis, inca din toamna anului trecut, sa creasca operativitatea activitatii cu publicul, astfel incat ghiseul care deserveste relatia cu publicul sa fie pro activ pentru cetatenii care apeleaza la institutie. Dintr-un comunicat al institutiei, aflam ca ITM primea, zilnic, intre 20 si 30 de sesizari, din care foarte multe anonime, iar 80% dintre acestea vizau diferende, fie intre persoane fizice, fie intre persoane juridice concurente. Pentru a-si atinge scopul principal, acela de urmarire a indeplinirii obligatiilor legale de catre angajatori in domeniul relatiilor de munca, securitatii si sanatatii in munca, precum si a celor referitoare la conditiile de munca, apararea vietii, integritatii corporale si sanatatii salariatilor si a altor participanti la procesul de munca, infiintarea ghiseului pro activ pentru relatii cu publicul s-a dovedit a fi nu numai necesara, dar si eficienta. In acest fel, persoanele care intentionau sa depuna sesizari ce nu erau de competenta ITM Mures au fost dirijate spre institutiile abilitate, ceea ce a permis o mai buna gestionare a relatiilor cu publicul. LUCRETIA POP - Social - nr. 963 / 29 Februarie, 2012 In cursul primei luni din acest an, Inspectoratul Teritorial de Munca Mures a inregistrat 146 de petitii, dintre care 32 de solicitari cu privire la cartile de munca, 85 de adeverinte cu privire la Registrul