Metro Cash and Carry – care se adresează revânzătorilor – lansează un nou concept de magazin pentru micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, e vorba de franciza „La Doi Paşi”. Retailerul a dezvoltat un program similar de franciză și în Polonia şi Bulgaria, sub branduri locale.
Franciza „La Doi Paşi” oferă revânzătorilor şansa de a face parte dintr-o reţea naţională, la libera lor alegere, spre a beneficia de numeroase avantaje care să-i ajute în creşterea competitivităţii pe piaţă.
Spre deosebire de modelele obişnuite de franciză, programul „La Doi Paşi” permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională, pe durata întregii colaborări. MetroCash & Carry îşi păstrează specificul de vânzare cu ridicata, sprijinindu-şi clienţii revânzători în a-i deservi cât mai bine pe clienţii acestora, consumatorii finali.
Aproximativ 200 de magazine de pe piaţa românească s-au alăturat programului „La Doi Paşi”, peste 80 dintre acestea fiind deja funcţionale.
„Comerţul tradiţional are o istorie în România, iar noi dorim să-l sprijinim în continuare. Ne manifestăm deja acest sprijin prin toate programele de instruire pe care le-am oferit micilor revânzători în ultimii 4 ani, iar acum, în 2012, prin franciza La Doi Paşi. Dorim să le oferim comercianţilor independenţi experienţa noastră de lideri de piaţă, consiliere pe parcursul fiecărei etape a dezvoltării afacerii lor şi tot sprijinul de care au nevoie pentru promovarea acesteia”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienţi Metro Cash & Carry România.
Divizie de vânzări a Metro Group, Metro Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde de euro în 2010.
Metro Cash & Carry a in