Felul cum prezinti povestea, intelegerea si respectarea regulamentului competitiei sau timpul alocat inscrierii proiectului sunt cateva dintre cele mai importante reguli de care un participant la Effie trebuie sa tina cont pentru a iesi castigator.
International Advertising Association Romania (IAA Romania) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) au dat recent startul pentru inscrierea in competitia Romanian EFFIE Awards.
O noutate a competitiei Romanian EFFIE Awards 2012 este permiterea inscrierii campaniilor care au utilizat un singur mediu de comunicare. Astfel, pot participa in competitie campaniile care au utilizat un singur canal media, orice mediu fiind eligibil.
Despre sfaturile pe care agentiile sau clientii le dau pentru castigarea unui premiu Effie sau chiar premiul cel mare, DailyBusiness.ro a consultat mai multi mai multi actori implicati in acest demers.
1.Atentie la regulament
2.Pe bune, atentie la regulament
Victor Stroe, reprezentant Leo Burnett, jurat si autor de campanie participanta la Effie, a spus ca exista agentii care au inscris campanii timp de 5-6 ani la rand, dar au facut aceleasi greseli in completarea formularelor de participare. Astfel, el recomanda citirea si intelegerea regulamentului competitiei.
La randul sau, din perspectiva de client participant la Effie, Stefan Teodorescu, reprezentantul SAB Miller a subliniat faptul ca procesul de completare a formularelor pentru Effie trebuie sa fie clar si sintetic, asemanator “unui spot tv”.
3.Timpul alocat
Stefan Teodorescu, reprezentantul SAB Miller, recomanda ca pregatirea pentru participarea la Effie sa fie facuta cu cel putin 2 luni inainte.
“Acordati-va timp sa explorati toate unghiurile de abordare ale cazului”, recomanda reprezentantul SAB Miller.
Pe d