Miercuri seară, pentru a treia oară consecutiv în această săptămână, B1 TV a înregistrat pe intervalul 19.00-24.00 o audienţă mai mare decât a concurenţilor Realitatea TV şi România TV.
Media înregistrată de B1 TV în Prime Time, în ultimele două săptămâni ale lunii februarie, a depăşit-o pe cea obţinută de Realitatea TV şi România TV, potrivit datelor furnizate de Kantar Media. În perioada menţionată, B1 TV a avut o medie de audienţă de 2.4%, Realitatea TV 2.1%, iar România TV 1.8%, se arată într-un comunicat emis de B1 TV.
În intervalul orar 19.00 – 24.00, media cotei de piață obținută de emisiunile difuzate de B1 TV, miercuri seară, a fost de 2.3%, mai mare decât cea obţinută de Realitatea TV (1.5% market share) și România TV (1.6% cotă de piață). În ziua precedentă, B1 TV a înregistrat, pe același interval orar, un share mediu de 3.2% , iar Realitatea TV 2.4% și România TV 1.3%.
„Sub semnul întrebării cu Robert Turcescu“ (20.00 – 22.00) a realizat un share mediu de 2.0%, devansând emisiunea informativă de la Realitatea TV, care a înregistrat o audiență de 1.4% market share, dar și pe cea a postului România TV (1.5% share mediu).
Cristian Diaconescu, invitatul lui Nelu Barbu şi a lui Ion Cristoiu i-au adus postului B1 o audiență de 2.4% realizată de B1 TV în detrimentul postului Realitatea TV (cotă medie de piață de 1.4%) și România TV (cotă medie de piață de 2.2%).
Audienţa realizată aseară de emisiunea “Lumea lui Banciu” (23.00 – 24.00) a avut un share mediu de 4.6%, peste Realitatea TV – 1.8% și România TV – 1.9%.