Uptake este un nou nume ce se adauga in cosul de cumparaturi al Groupon, cu obiectivul de diversificare a serviciilor, pentru finalizarea achizitiei fiind necesare cateva zeci de milioane de dolari.
Uptake a atras atentia cu aplicatiile sale social, tehnologiile data mining si activitatile SEO dedicate universului de calatorie in general, ajutand consumatorii sa identifice hotelul preferat, activitati si atractii turistice, features pe care Groupon le-ar putea integra perfect in stategia sa de dezvoltare, relateaza Webnews.
Particularitatea modului in care actioneaza Uptake consta in capacitatea de extragere a unor informatii din noianul datelor disponibile pentru fiecare utilizator, prin intermediul platformei social-network in care este inscris, propunand utilizatorilor noi destinatii de calatorie sau experiente inedite de vacanta.
Groupon a decis ca in urma achizitiei, sa asimileze complet la nivelul propriei organizatii echipa Uptake, formata din circa 20 de dezvoltatori, imbogatindu-si astfel propriile resurse de specialisti si diversificandu-si serviciile cu parfum de vacanta, precizeaza sursa.
Uptake este un nou nume ce se adauga in cosul de cumparaturi al Groupon, cu obiectivul de diversificare a serviciilor, pentru finalizarea achizitiei fiind necesare cateva zeci de milioane de dolari.
Uptake a atras atentia cu aplicatiile sale social, tehnologiile data mining si activitatile SEO dedicate universului de calatorie in general, ajutand consumatorii sa identifice hotelul preferat, activitati si atractii turistice, features pe care Groupon le-ar putea integra perfect in stategia sa de dezvoltare, relateaza Webnews.
Particularitatea modului in care actioneaza Uptake consta in capacitatea de extragere a unor informatii din noianul datelor disponibile pentru fiecare utilizator, prin inter