Claudia Ştirbei, 27 de ani, care a lucrat mai mulţi ani în agenţia de turism Happy Tour, a decis în urmă cu aproape trei ani să îşi facă propriul business cu haine pentru femei însărcinate, pe care să le vândă pe internet.
"Am început să mă documentez cu privire la haine pentru gravide când mai multe colege de serviciu au rămas însărcinate. Ulterior, după ce am născut şi eu, am decis să încep să îmi fac un magazin online de haine, având în vedere potenţialul internetului şi nevoia de haine speciale pentru femei însărcinate", spune Claudia Ştirbei, absolventă a Academiei de Studii Economice. Ea afirmă că după ce a născut a vrut să facă o activitate care să îi permită să stea mai mult cu copilul.
Alături de soţul ei, a semnat contracte cu doi furnizori de haine din Polonia şi cu unul din Anglia, iar în aprilie anul trecut a inaugurat magazinul online de haine MamaBoutique, înregistrat pe firma Mobile Mary Market din Bucureşti.
Pe magazinul online se pot comanda rochii, cămăşi, pantaloni, salopete, pijamale sau costume de baie. Hainele sunt din materiale eco (modal), din bumbac şi elastan, spune Ştirbei. Pe lângă haine, în magazinul online se vând şi accesorii pentru femeile însărcinate, precum centuri, articole pentru femeile care au născut prin cezariană şi alte accesorii dedicate.
"Cererea pentru aceste haine este mare. Afacerea este rentabilă, înregistrează profit. Pot spune că aduce venituri mult mai mari decât salariul pe care îl aveam ca angajată", a spus ea, fără să facă public nivelul încasărilor.
Lunar magazinul online primeşte circa 500 de comenzi de la cliente din toată ţara, iar vânzările sunt peste aşteptările tinerei antreprenoare, care afirmă că în următoarele şase luni va fi recuperată investiţia de 25.000 de euro. Preţul articolelor vestimentare variază între 100 şi 300 de lei, ceea ce înseamnă că încas