Regia de publicitate Q2M care vinde reclama pentru site-uri precum realitatea.net, cotidianul.ro, b1tv.ro sau netlog.com, intentioneaza sa se extinda pe piata online din Republica Moldova.
Dragos Stanca(foto), managing partner Q2M, co-owner Publyo, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca exista discutii in acest sens, fara sa dea mai multe detalii despre planurile regiei de publicitate online.
“Probabil ca pana la finalul anului vom demara o operatiune si la Chisinau”, a precizat Stanca.
Afirmatiile vin in contextul in care piata publicitatii online din Republica Moldova a urcat in 2011 cu 73% fata de 2010.
“Cand cresti de la foarte putin la putin, procentual poate parea ca ai crescut mult. In cifre reale, majorarea nu e atat de spectaculoasa, ci fireasca pentru o piata in dezvoltare. Sa nu uitam ca procentual, astfel de cifre au fost si in online-ul romanesc acum cativa ani”, a afirmat reprezentantul Q2M.
Pe de alta parte, Dragos Stanca este de parere ca desi piata publicitatii online este una “interesanta, de urmarit”, aceasta este inca relativ departe de un potential de business major.
“In schimb am intalnit in Moldova oameni foarte buni si talentati care au lansat produse foarte interesante. Dar piata e inca mica. Si Romania e inca mica, raportata la piete apropiate, de exemplu Ungaria sau Polonia”, a adaugat Dragos Stanca.
Cifrele preliminare arata ca in 2011 regia a realizat o cifra de afaceri cuprinsa intre 1,8 si 1,9 milioane de euro, reprezentand valoarea totala a campaniilor rulate prin reteaua Q2M. Regia de publicitate Q2M care vinde reclama pentru site-uri precum realitatea.net, cotidianul.ro, b1tv.ro sau netlog.com, intentioneaza sa se extinda pe piata online din Republica Moldova.
Dragos Stanca(foto), managing partner Q2M, co-owner Publyo, a declarat pentru DailyBusi