Metro Cash&Carry România, cel mai mare jucător din comerţul local, a lansat un proiect de franciză pentru cei 70.000 de jucători din comerţul tradiţional, o piaţă de 7-8 mld. euro.
Până în prezent 200 de astfel de magazine s-au alăturat acestui proiect care ar putea să le asigure germanilor un portofoliu constant de clienţi. Toate magazinele implicate în acest proiect se numesc La Doi Paşi.
"În funcţie de puterea de absorbţie a pieţei şi ţinând cont că ne adresăm celor 70.000 de magazine tradiţionale existente pe piaţa autohtonă, putem spune că vedem potenţialul mare pe care-l poate oferi piaţa din România privind acest concept de franciză", spun reprezentanţii Metro Cash&Carry România, companie în cadrul căreia, alături de grupul german mamă, deţine acţiuni şi omul de afaceri român Ion Ţiriac (15%).
Acest proiect este lansat într-o perioadă în care cifra de afaceri a companiei a fost afectată de situaţia economică dificilă şi de scăderea consumului, astfel că Metro Cash&Carry a pierdut în ultimii patru ani vânzări de 400 de milioane de euro.
Metro Cash&Carry România, cel mai mare jucător din comerţul local, a lansat un proiect de franciză pentru cei 70.000 de jucători din comerţul tradiţional, o piaţă de 7-8 mld. euro.
Până în prezent 200 de astfel de magazine s-au alăturat acestui proiect care ar putea să le asigure germanilor un portofoliu constant de clienţi. Toate magazinele implicate în acest proiect se numesc La Doi Paşi.
"În funcţie de puterea de absorbţie a pieţei şi ţinând cont că ne adresăm celor 70.000 de magazine tradiţionale existente pe piaţa autohtonă, putem spune că vedem potenţialul mare pe care-l poate oferi piaţa din România privind acest concept de franciză", spun reprezentanţii Metro Cash&Carry România, companie în cadrul căreia, alături de grupul german mamă, deţine acţiuni şi omul de afaceri român Ion Ţ