Pentru a-şi promova ultimul model de maşină, compania Chevrolet a mizat pe o campanie de promovare mai puţin obişnuită. Automobilul a fost protagonistul mai multor sporturi extreme: bungee-jumping, skateboard şi praşutism. Chiar dacă rezultatul final pare a fi obţinut datorită unor tehnici de animaţie, acesta are la bază întâmplări reale. Reprezentanţii marilor branduri fac orice pentru a-şi promova produsele. Este şi cazul firmei Chevrolet care într-o reclamă la Chevy Sonic, cel mai recent model de automobile produs de aceştia, prezintă o maşină de-a dreptul trăznită, capabilă să reziste la tot felul de acrobaţii. Meritul promovării noului automobil le aparţine publicitarilor de la Goodby Silvestein, a căror idee ingenioasă a transformat reclamele într-un adevărat viral pe internet. Lansarea maşinii a avut loc în diferite forme extremiste: de la aruncarea în gol cu o coardă elastică de pe o structură de 10 etaje, la manevre de skateboard până la eliberarea acesteia cu o paraşută dintr-un avion, informează Business Insider.
Iniţial, publicitarii s-au gândit să recurgă la o baie de mulţime, astfel încât Chevy Sonic să fie purtat întocmai ca un star pe braţele câtorva sute de indivizi. Pentru că acest experiment implica prea multe riscuri, s-au reorientat asupra sporturile extreme.
Astfel, maşina a ,,zburat" practic printre nori cu ajutorul unei paraşute...
A fost ,,vedetă" pe un teren de skateboad...
Sau, pur şi simplu, a fost azvârlită de pe un bloc de peste 28 de metri, format din containere...
Automobilul a rezistat şi a câştigat astfel simpatia şi încrederea celor mai pretenţioşi clienţi. Pentru a-şi promova ultimul model de maşină, compania Chevrolet a mizat pe o campanie de promovare mai puţin obişnuită. Automobilul a fost protagonistul mai multor sporturi extreme: bungee-jumping, skateboard şi pr