Instrumentele online folosite de marketeri de ani buni nu şi-au pierdut din popularitate
2012 va aduce mai mulţi bani pentru online şi o ultraspecializare a agenţiilor interactive
Vor fi utilizate însă metode şi instrumente noi, iar anul acesta se va pune accent pe conversii, neconvenţional şi mobile
Publicitatea online este în continuă evoluţie, iar posibilităţile de comunicare se diversifică, însă, serviciile folosite de marketeri de ani buni nu şi-au pierdut din popularitate. "Nu cred că publicitatea deja clasică prin bannere sau contextuală va fi abandonată. Sunt convins că vom vedea însă noi metode, noi instrumente şi noi surprize din partea celui mai interactiv mediu de comunicare, iar concursul se dă în 2012 pe conversii, neconvenţional şi mobile", consideră Alin Chiriac, managing partner al agenţiei de marketing online, Strategad.
În 2011, agenţia a înregistrat o creştere a portofoliului de clienţi, în special în sectoarele FMCG şi financiar, cele mai active domenii în online în 2011. "Anul acesta, vom miza pe dezvoltarea relaţiilor cu clienţii actuali, pentru că sunt încă multe proiecte pe care le putem dezvolta împreună. De asemenea, dacă, în 2011, domeniile de activitate care au avut cea mai spectaculoasă prezenţă în online au fost FMCG, finanţe, retail, auto sau telecomunicaţii, anul 2012 va aduce în peisaj noi oportunităţi pentru domenii precum medical sau pentru afaceri de nişă, mai mulţi bani pentru online şi o ultraspecializare a agenţiilor interactive", a explicat Alin Chiriac.
Activitatea Strategad s-a concentrat în 2011 pe două direcţii principale - Online Marketing ROI şi Online Customer Engagement, materializate în campanii focusate pe conversii, aplicaţii Facebook şi proiecte speciale.
În ceea ce priveşte anul 2012, agenţia se va axa pe servicii marketing online menite să dovedească impactul pe care îl