Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 19,3% în primele două luni, la 20.849 autovehicule, reprezentând o cotă de piaţă de 4,8%, cădere cu mult peste declinul de 0,2% al pieţei, care a înregistrat 434.513 de noi unităţi, conform datelor Oficiului de Înmatriculări Auto german KBA.
În februarie, înmatriculările Renault şi Dacia pe această piaţă au coborât cu 21,2%, la 10.599 autovehicule, după o scădere de 17,3% consemnată în ianuarie.
Cota de piaţă a grupului francez a fost luna trecută de 4,7%.
Grupul german Volkswagen a continuat să fie lider de piaţă în primele două luni, cu 100.236 de autovehicule înmatriculate şi o cotă de piaţă de 23,1%, urmat de Mercedes cu o cotă de 8,9%, BMW şi Mini cu 8,1%, Audi cu 7,6%, Opel şi Ford cu 7,1% şi Renault şi Dacia cu 4,8%.
Dintre cele 31 de mărci analizate, 15 au avut evoluţii pozitive în primele două luni, iar restul au înregistrat scăderi ale înmatriculărilor.