Cota de piaţă a trustului Intact pe „Whole Day“ este mai mare decât cea a trustului concurent, CME, pe primele două luni ale anului. Totodata, Antenele conduc la audienţă pe mai multe intervale orare.
Comparativ cu 2011, cand CME domina pe toate intervalele orare cu exceptia unuia singur, Day Time, în 2012, Intact Media Group îşi păstrează poziţia de lider în Day Time (interval 10.00– 16.00) şi întrece trustul care deţine Pro TV în Access Prime-Time (interval 16.00 – 19.00) şi Late-Night (interval 23.00 – 02.00), se arată într-un comunicat Intact Media Group.
Totodată, Antenele devin lider pe Whole Day (audienţe măsurate într-un interval de 24 de ore) şi reduc diferenţa faţă de competiţie în Prime-Time (19.00 – 23.00) şi Morning (6.00 – 10.00).
Astfel, dacă în 2011, în primele două luni ale anului, diferenţa dintre cota de piaţă realizată de IMG şi CME dimineaţa era de -8,6%, în 2012 aceasta a scăzut la -2,3%. De asemenea, în Prime-Time, IMG a facut progrese faţă de 2011, reducând distanţa faţă de CME de la -5,6%, la -4,4 %.
O contribuţie mare la creşterea cotei de piaţă a Intact o are Antena 3, care, în ianuarie, a fost, timp de câteva zile, cel mai urmarit post TV din Romania.
Divizia TV a IMG este formata din: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV
CME este format din: Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, MTV – Romania si Sport.ro