Imobilele aeroportului Aurel Vlaicu, cu excepţia Terminalului de Aviaşie Generală, care a fost modernizat, sunt încadrate la clasa I de risc seismic şi necesită lucrări de consolidare.
Potrivit Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), aeroportul Băneasa necesită lucrări de consolidare pentru că a fost încadrat în clasa I de risc seismic.
Mai mult, terminalul de pasageri al aeroportului Aurel Vlaicu a fost declarat în 2011 monument istoric de importanţă naţională şi universală de către Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional. În prezent, terminalul este în proces de reabilitare şi implementare a conceptului de City Airport.
CLICK pe fotogalerie pentru mai multe imagini din București după cutremurele din secolele trecute!
Lucrările de modernizare la aeroportul Băneasa au fost începute în 2011, iar prima etapă a fost finalizată în decembrie anul trecut, prin modernizarea Terminalului de Aviaţie Generală (Corp „C“).
În următoarea perioadă vor mai fi renovate şi consolidate alte trei corpuri ale clădirii (Rotonda, „A“ şi „B“), care, în prezent, sunt utilizate pentru procesarea traficului low-cost.
Mai citește:
Există viaţă după cutremur? Urmăreşte o fotogalerie emoţionantă din timpul salvărilor de la seismul din '77
Ce blocuri din Iaşi se pot prăbuşi la un cutremur de peste 7 grade Richter
CUTREMURUL DIN '77 Cum a scăpat cu viaţă nepotul lui Ceauşescu din blocul în care a murit Toma Caragiu
POVEŞTI DE BUCUREŞTI Supravieţuitoarea din blocul Scala: La cutremurul din ‘77 a căzut 10 etaje, în timp ce făcea duş!
POVEŞTI DE BUCUREŞTI Sorin Crainic, supravieţuitorul cutremurului din '77 pentru care a plâns Elena Ceauşescu
„În faza preliminară a acestei etape a fost efectuată o expertiză tehnică a celor trei corpuri de clădir