Compania CarmOlimp estimează pentru acest an un avans al afacerilor de cel puţin 20%, pe fondul extinderii colaborării cu reţelele de retail, şi are în vedere deschiderea a 30 de magazine proprii şi în franciză, precum şi începerea exportului de mezeluri în Ungaria.
"Comerţul modern va avea o extindere foarte importantă în perioada următoare, iar cei care reuşesc să ţină pasul cu retailerii vor creşte foarte mult. Noi mizăm din acest motiv pe o creştere de cel puţin 20% a cifrei de afaceri în acest an", a declarat Valentin Şoneriu, directorul general al CarmOlimp.
Compania a terminat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro.
CarmOlimp este unul dintre cei mai mari furnizori de carne proaspătă ambalată, la gramaj fix, în atmosferă protectoare, pe piaţa românească, pentru reţelele Lidl, Mega Image, Penny Market, Cora şi Metro. Compania controlează tot lanţul de producţie, carnea ambalată provenind de la animalele crescute în fermele proprii sau în cele partenere.
Vor să intre pe piaţa ungară
Compania are în vedere în acest an intrarea pe piaţa din Ungaria, în prezent fiind activă pe pieţele din Italia şi Spania.
"Eu nu consider export vânzările de produse în Italia şi Spania atât timp cât acestea nu merg în reţelele mari de retail, ci doar în magazinele deţinute de români. Volumele sunt foarte mici, de aceea vrem să mergem şi pe alte pieţe, nu doar acolo unde sunt comunităţi de români. Suntem în negocieri cu lanţuri de magazine din Ungaria pentru exportul de mezeluri şi cred că vom începe operaţiunile în acest an", a arătat Şoneriu.
Compania deţine 120 de magazine proprii şi în franciză, din care 40 au fost deschise anul trecut.
"Am şi închis magazine anul trecut. Nu evit astfel de decizii. Acolo unde vânzările nu au mers, în zone unde au avut loc schimbări ale mediului economic sau calculele no