Conversion Marketing a preluat începând cu luna martie toate campaniile de comunicare online ale eMAG şi Flanco.
Conversion Marketing, prima companie din România specializată pe furnizarea de servicii şi soluţii de vânzare online se va concentra în următoarele luni pe creşterea echipei, pe dezvoltarea de instrumente specifice şi pe preluarea tuturor iniţiativelor de vânzare online pentru cei mai sofisticaţi clienţi de publicitate online din România, a declarat Marius Pahomi, Director General Conversion Marketing, cu prilejul încheierii parteneriatelor.
"Pentru noi, internetul este cel mai important canal de vânzare, iar acest lucru presupune o abordare orientată către obţinerea de rezultate imediat măsurabile în vânzări, în condiţii de eficienţă a costului”, a declarat Lucia Ciuca, Director de Marketing eMAG.
Conversion Marketing a preluat investiţiile eMAG în generarea de vânzări online prin intermediul motoarelor de căutare, al campaniilor prin intermediul regiilor externe de publicitate online şi al comunicării cu baza proprie de clienţi prin intermediul e-mailului. Compania oferă servicii de analiză web, creaţie şi dezvoltare web precum şi optimizare a conversiilor.
Violeta Luca, Director de Marketing Flanco a declarat că s-a optat pentru externalizarea activităţilor de comunicare online pentru a fi gestionate de specialişti, astfel încât compania să se concentreze mai bine pe procesele core business.