Asigurarea telefonului mobil, a laptop-ului, asigurarea de şomaj asociată creditelor sau facturilor telefonice, asigurarea cumpărăturilor achiziţionate cu cardul sunt doar câteva exemple de aşa-numite asigurări affinity.
Aceste produse sunt considerate instrumente de marketing inovatoare şi sunt din ce ce în mai prezente şi pe piaţa românească. Ele sunt văzute de către producători, comercianţi şi furnizorii de servicii financiare ca un avantaj în raport cu concurenţii, iar de către clienţi ca o oportunitate prin care pot cumpăra un produs de o calitate mai bună şi mai sigur. Cel mai nou produs de tip affinity este asigurarea aparatelor foto. Asigurarea acoperă riscurile de furt sau de deteriorare a corpului aparatului şi exclude riscul de deteriorare a obiectivelor aparatului foto, pentru cele profesionale. Costul unei asigurări este de aproximativ 10% din valoarea aparatului.
Invitaţii emisiunii : dr. Alexandru Peligrad, specialist asigurări afinity Marh România, Liviu Huluta, marketing & commmunication coordinator Marsh România, Alex Roşca redactor şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 6 martie 2012
Asigurarea telefonului mobil, a laptop-ului, asigurarea de şomaj asociată creditelor sau facturilor telefonice, asigurarea cumpărăturilor achiziţionate cu cardul sunt doar câteva exemple de aşa-numite asigurări affinity.
Aceste produse sunt considerate instrumente de marketing inovatoare şi sunt din ce ce în mai prezente şi pe piaţa românească. Ele sunt văzute de către producători, comercianţi şi furnizorii de servicii financiare ca un avantaj în raport cu concurenţii, iar de către clienţi ca o oportunitate prin care pot cumpăra un produs de o calitate mai bună şi mai sigur. Cel mai nou produs de tip affinity este asigurarea aparatelor foto. Asigurarea acoperă riscurile de furt sau de deteriorare a corpului aparatului şi