Ford nu va încerca să se alieze cu vreun constructor auto din Europa, regiune unde compania estimează că va avea pierderi de 600 milioane dolari în acest an, deşi rivalul american General Motors a intrat într-un parteneriat cu grupul francez PSA Peugeot Citroen, pe fondul crizei datoriilor de stat.
Ford va continua "să ajusteze producţia în funcţie de cererea reală" în Europa, strategie care a ajutat compania să rămână profitabilă în alte regiuni, a declarat pentru Reuters directorul general al grupului american, Alan Mulally.
Mullally a adăugat, la debutul Salonului Auto de la Geneva, că Ford caută zone în care ar putea utiliza tehnologie în comun cu alţi constructori.
Ford nu va încerca să se alieze cu vreun constructor auto din Europa, regiune unde compania estimează că va avea pierderi de 600 milioane dolari în acest an, deşi rivalul american General Motors a intrat într-un parteneriat cu grupul francez PSA Peugeot Citroen, pe fondul crizei datoriilor de stat.
Ford va continua "să ajusteze producţia în funcţie de cererea reală" în Europa, strategie care a ajutat compania să rămână profitabilă în alte regiuni, a declarat pentru Reuters directorul general al grupului american, Alan Mulally.
Mullally a adăugat, la debutul Salonului Auto de la Geneva, că Ford caută zone în care ar putea utiliza tehnologie în comun cu alţi constructori.