Business Insider susţine că a găsit "cel mai urât logo din toate timpurile", iar acesta aparţine unei aplicaţii de iPhone numită Highlight.
Sigla este formată din cuvântul "highlight", scris de mână, cu patru culori: negru plus trei nuanţe stridente de magenta, cyan şi galben. "Ce-o fi fost în capul lor?", se întreabă jurnaliştii.
Unul dintre comentatorii de pe site spune că, dacă este privită cu ochelari 3D, sigla apare doar cu culoarea neagră. Totuşi, pentru ceilalţi, logoul este deranjant. "E oribil! Bine că nu sunt epileptic", scrie unul dintre comentatori, în timp ce altul spune că îl doare capul. "Mie îmi place, atrage atenţia, acest lucru e important pe ecranul mic al telefonului", crede un altul.
Aplicaţia Highlight funcţionează foarte simplu: ea rulează permanent şi se "activează" în momentul în care unul dintre prietenii tăi (de pe Facebook sau din alte reţele de socializare) este în apropiere. Highlight se bazează pe premisa că, dacă vezi că unul dintre prietenii tăi e aproximativ în acelaşi loc, îl vei suna să vă întâlniţi.
Business Insider susţine că a găsit "cel mai urât logo din toate timpurile", iar acesta aparţine unei aplicaţii de iPhone numită Highlight.
Sigla este formată din cuvântul "highlight", scris de mână, cu patru culori: negru plus trei nuanţe stridente de magenta, cyan şi galben. "Ce-o fi fost în capul lor?", se întreabă jurnaliştii.
Unul dintre comentatorii de pe site spune că, dacă este privită cu ochelari 3D, sigla apare doar cu culoarea neagră. Totuşi, pentru ceilalţi, logoul este deranjant. "E oribil! Bine că nu sunt epileptic", scrie unul dintre comentatori, în timp ce altul spune că îl doare capul. "Mie îmi place, atrage atenţia, acest lucru e important pe ecranul mic al telefonului", crede un altul.
Aplicaţia Highlight funcţionează foarte simplu: ea rulează permanent şi s