Antena 3 a fost anunţată printre finaliştii Premiilor PromaxBDA 2012, care se acordă pentru marketin reuşit în mass-media, datorită promo-ului emisiunii „În premieră“.
Promo-ul general „În premieră”, difuzat în toamna anului trecut odată cu începerea sezonului 2, a fost nominalizat la categoriile „Best news or current affairs promotion or campaign“ (Cea mai bună promovare pentru un program de ştiri), „Best promo not using programme footage“ (Cel mai bun promo care nu foloseşte secvenţe) şi „Something for nothing“ – adică un spot eficient făcut cu resurse minime.
Antena 3 a ajuns în finală cu nume mari din industria televiziunii şi a caselor de producţie, precum Discovery UK Creative, RT, Fox International Channels UK, Sky Creative, Videohouse (Prime) şi Red Bee Media. Promoul a fost realizat de echipa „În premieră”.
Premiile PromaxBDA vor fi decernate pe 27 martie 2012, în Barcelona, Spania.
Promax a fost înfiinţată în 1956 ca o asociaţie non-profit pentru profesioniştii din marketing şi promovare care lucrează în mass-media de difuzare. În 1997, Asociaţia de Design în Difuzare mass-media (BDA), care a fost partener Promax pentru mulţi ani la conferinţele anuale, şi-a unit oficial forţele cu Promax şi a devenit PromaxBDA.
În lume, competiţiile ce poartă numele „Premiile PromaxBDA“ răsplătesc excelenţa în marketing pentru mass-media şi, prin numeroasele categorii specifice diferitelor sectoare de activitate, sunt văzute ca fiind cele mai prestigioase premii pentru efort creativ din acest domeniu.