Piata locala de publicitate a intampinat cu precautie 2012. Un an electoral, un an cu doua evenimente sportive majore, Jocurile Olimpice si Campionatul European de Fotbal, 2012 este marcat in continuare de instabilitate economica internationala. Despre efectele acestora asupra pietei locale de publicitate - care la randul ei trece prin schimbari, de la masurarea audientelor la continutul media - Teddy Dumitrescu, seful Publicis - parte a grupului international Publicis Groupe, a discutat online cu cititorii HotNews.ro.
Agentia Publicis, fondata in 1995 (sub numele Focus), a devenit partener al retelei internationale Publicis Worldwide in 1995. La sfarsitul lui 2010, Publicis Groupe a preluat agentiile Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events, integrate atunci in compania Grupul Publicis Communications Services Bucharest.
Fondatorul Teddy Dumitrescu - unul dintre pionierii publicitatii romanesti, intrat in publicitate acum 18 ani, dupa ce in prealabil a lucrat ca producator/prezentator TV si DJ radio - a pastrat conducerea noii companii, in calitate de CEO.
Printre clientii Publicis se numara Orange, Carrefour, Ursus, Renault, Granini, Garnier, Winston, Tarom.
Nota Redactiei:
Puneti intrebari folosind formularul de comentarii de la finalul articolului.Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.Va rugam sa nu adresati mai mult de doua intrebari pentru a da posibilitatea invitatilor sa raspunda la cat mai multe probleme ridicate de cititori.Postarile lungi sau care contin mai mult de doua intrebari nu vor fi validate.Cele mai bune intrebari vor fi preluate intr-un interviu realizat de Costin Ionescu. Piata locala de publicitate a intampinat cu precautie 2012. Un an e